BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chudzik Daniel
Tytuł
Marka własna przywiązuje
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 7, s. 47-49
Słowa kluczowe
Hipermarkety, Komunikowanie marketingowe, Marka produktu, Wartość marki
Hypermarkets, Marketing communication, Product brand, Brand value
Abstrakt
Autor zauważa, że produkty markowe już na stałe zadomowiły się w ofertach handlowych dużych sieci handlowych i sprawdzają się w walce konkurencyjnej między nimi. Marka własna według niego, to wartość dodana do podstawowej oferty towarowej danego przedsiębiorstwa, skierowana bezpośrednio do finalnych klientów. Okazuje się, że często udział tych produktów w sprzedaży stanowi o znaczącej części zysków przedsiębiorstwa.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu