BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rutkowski Patryk
Tytuł
Testowy klient sprawdza obsługę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 7, s. 52-55
Słowa kluczowe
Mystery Shopping, Obsługa klienta, Rynek obuwniczy, Badanie handlu
Mystery Shopping, Customer service, Shoe market, Trade research
Abstrakt
Artykuł jest opisem badania przeprowadzonego przez międzynarodową firmę, które miało sprawdzić, jak szansę na dodatkową sprzedaż wykorzystują sieci markowych sklepów z obuwiem. Badanie odbywało się za pomocą klientów testowych. Przeprowadzili oni łącznie 56 wizyt w sklepach Polsce, Czechach i na Słowacji. Okazało się, że wyniki sklepów w Polsce są znacznie gorsze niż u naszych południowych sąsiadów. Oceniano wygląd sklepów, prezentację towarów, obsługę klienta i budowanie jego lojalności.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu