BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczęsny Sebastian
Tytuł
Media relations dla wystawców
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 7, s. 73-78
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Marketing wirusowy, Public relations, Strategia komunikowania
Company image, Viral marketing, Public relations, Communication strategy
Abstrakt
Artykuł ma charakter poradnikowy i odnosi się do działań jakie dobrze jest podjąć, kiedy firma bierze udział w targach. Chodzi o zbudowanie stabilnej grupy zwiedzających o pożądanej strukturze. Badania marketingowe wykazują bowiem, że nie tylko oni sami czerpią wiedzę o ofercie targowej, ale stają się ambasadorami pozyskanej wiedzy. Dzielą się informacjami ze swoimi współpracownikami, klientami i znajomymi. Tworzą niezwykle wiarygodny dla odbiorców tzw. marketing szeptany. Z tego punktu widzenia zdaniem autora dla organizatorów targów i wystawców dziennikarz należy do szczególnie ważnej grupy gości targowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu