BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mitko Aneta
Tytuł
Użytkownicy i content mobilnych mediów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 7, s. 82-86
Słowa kluczowe
Multimedia, Telefonia komórkowa, Nowe technologie, Technologie telekomunikacyjne
Multimedia, Mobile phone, High-tech, Telecommunication technologies
Abstrakt
Raport dotyczący użytkowników multimediów na telefony komórkowe. Okazuje się, że w niemal równym stopniu korzystają z tych usług kobiety i mężczyźni. Autorka zwraca uwagę na fakt, że proste usługi, czyli dzwonki, tapety, grafiki itp. odgrywają stopniowo coraz mniejsza rolę. Ich miejsce sukcesywnie zajmują zaawansowane technicznie aplikacje multimedialne: wideo, programy edukacyjne i użytkowe (np. słowniki, mapy) oraz gry. Wynika to zdaniem autorki między innymi z coraz większego komfortu korzystania z urządzeń mobilnych oraz dostępności multimediów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu