BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gołębicka Anna, Musioł Maciej
Tytuł
Nowe myślenie o mediach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 8, s. 8-11
Słowa kluczowe
Media, Multimedia, Strategia komunikowania, Użytkownicy internetu
Media, Multimedia, Communication strategy, Internet users
Abstrakt
Autorzy piszą, że w zmieniającym się świecie komunikacji i mediów, w ramach wcześniej już docenionego holistycznego podejścia do komunikacji, traktującego konstrukcję komunikacji jako całość, pojawiają się dwa nowe trendy - koherencja (czyli wewnętrzna spójność) i konwergencja (czyli upodabnianie się, zdolność urządzeń do odtwarzania treści dotychczas zarezerwowanych dla tradycyjnych odtwarzaczy). Idee, które jeszcze przed chwilą były jedynie futurystyczną opowiastką, okazują się zjawiskami w zasięgu ręki. Czy powinniśmy się ich obawiać? Autorzy twierdzą że na pewno nie. Nowe czasy dają nowe możliwości, otwierają wrota dla naszej kreatywności i rozwoju. Tylko od nas zależy, jak szybko je wykorzystamy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu