BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Misiak Joanna
Tytuł
Znaczenie baz danych dla zarządzania
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 8, s. 12-14
Słowa kluczowe
Bazy danych, Marketing bezpośredni, Internet, Usługi informacyjne
Databases, Direct marketing, Internet, Information services
Abstrakt
Zdaniem autorki, liderzy branży, dostawcy danych teleadresowych firm i instytucji w całej Polsce wiedzą, że skuteczne kontakty biznesowe i oszczędność czasu w ich pozyskaniu są niezwykle cenne w pracy każdego podmiotu - niezależnie od tego, czy są to międzynarodowe koncerny, urzędy, czy dopiero rozpoczynające swoją działalność nowe firmy. Wszystkie te organizacje łączy nadrzędny cel: klient/odbiorca. Autorka twierdzi, że aby działania te były efektywne, konieczne są bazy dobrze wyselekcjonowane, aktualne i rozbudowane o dane ilościowe i jakościowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu