BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Augustyn Adrian
Tytuł
Marketing 3D uwodzi klienta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 8, s. 15-17
Słowa kluczowe
Marketing doświadczeń, Strategia marketingowa, Efektywność marketingu, Teoria marketingu, Budowanie lojalności klienta
Experience marketing, Marketing strategy, Marketing efficiency, Marketing theory, Cultivation customer loyalty
Abstrakt
Autor przyznaje, że nie da się jasno określić, czym jest experiential marketing - znany również jako marketing doświadczeń czy marketing doznań. Nie jest to zdaniem autora żadne konkretne „narzędzie". To raczej sposób myślenia, który kładzie główny nacisk na tworzenie świeżych więzi pomiędzy firmą a klientem, głównie poprzez osobiste zaangażowanie tego drugiego. Więzi, które budowane są na pełnych emocji, ważnych dla jednostki doświadczeniach. Więzi, które głęboko zakorzenią się w pamięci, a przez to poprowadzą do zwiększonej sprzedaży i lojalności wobec marki. Pamiętać jednak należy, że doznania klienta wywołane akcją marketingową mogą być zarówno bardzo pozytywne, jak i bardzo przykre.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu