BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pogorzelski Jacek
Tytuł
Nowości i doświadczenie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 8, s. 43-45
Słowa kluczowe
Psychologia konsumenta, Psychologia komunikowania, Strategia komunikowania, Komunikowanie marketingowe
Consumer psychology, Communicate psychology, Communication strategy, Marketing communication
Abstrakt
Autor zauważa, że często bronimy się przed nowymi informacjami, które mogłyby zmienić nasze podstawowe założenia na temat świata. A zatem z jednej strony jesteśmy ciekawi nowości, a z drugiej bronimy się przed nimi. Nie wystarczy mieć nową, ciekawą propozycję, ale trzeba ją jeszcze skutecznie zakomunikować. Ludzie oczekują nowości, ale jednocześnie stawiają bariery utrudniające dotarcie do nich z informacją o tych nowościach. Autor artykułu przypomina, że tak zwane obiektywne cechy produktu mogą i będą postrzegane całkowicie inaczej przez różne osoby. Tak samo korzyści, które dany produkt oferuje, będą zawsze interpretacjami odbiorcy, a nie prostą akceptacją faktów istotnych dla producenta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu