BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ławicki Jacek St.
Tytuł
Badanie jakości obsługi bankowej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 8, s. 50-53
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Mystery Shopping, Metody badania pracy, Ocena działalności banku
Customer service, Mystery Shopping, Workresearch methods, Assessment of banking performances
Abstrakt
W artykule opisano efekty badania dotyczącego jakości obsługi klientów w jednym z banków. Zajęto się przede wszystkim trzema, istotnymi dla określenia jakości usług banku, problemami. Dążono do sprecyzowania, jakie są najistotniejsze kryteria stosowane przez klientów przy podejmowaniu decyzji o wyborze banku. Sprawdzano też, jakie są wyobrażenia klientów na temat obsługi bankowej. Zwrócono uwagę na typowe sytuacje, które psują reputację rynkową banku. Zdaniem autora jakościowe badania rynku pomagają ustalić najważniejsze grupy konsumenckie oraz obszary ich zainteresowania nabyciem określonej usługi finansowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu