BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Binsztok Aleksander
Tytuł
Niekonwencjonalne metody zarządzania jako odpowiedź na dynamikę zmian w organizacji i otoczeniu
Unconventional Methods of Management as the Answer on the Dynamic of Changes in the Organization and Environment
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1141, s. 540-546, bibliogr. 7 poz.
Tytuł własny numeru
Zmiana warunkiem sukcesu : dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja
Słowa kluczowe
Zmiany organizacyjne, Zarządzanie zmianami, Zarządzanie w procesie zmian, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Niekonwencjonalne zarządzanie
Organisational change, Change management, Management under change process, Enterprise management, Unorthodox management
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono nietypowe metody komunikowania się w organizacji oraz sposoby motywowania do efektywniejszej pracy. Przedstawiono również niekonwencjonalność rozwiązań osiąganą dzięki kreatywnym postawom pracowników i poprzez nietypową organizację pracy zespołów.

In this article an author underlines the need of using the unconventional methods of management. Author presents also practical examples of firms, which on the field of communication, organization of work, motivation and marketing, in the informal way generate interesting ideas and effectively introduce them to life. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Atuty konkurencyjności dzięki wirtualnym formom współpracy (1998), "Zarządzanie na Świecie", nr 7.
  2. Dąbrowski Ł. (2001), Kreatywność, czyli rozciąganie umysłu, "Manager", nr 1.
  3. Nestorowicz P. (2001), Organizacja na krawędzi chaosu. Konkurowanie w warunkach ciągłej zmiany i niepewności, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.
  4. Nordstrom K., Ridderstale J. (2001), Funky biznes, WIG Press, Warszawa.
  5. Nussbaum B. (2005), Jak budować innowacyjne firmy, "BusinessWeek", nr 15/16.
  6. Pascale R., Athos A., Goss T. (1993), The Reinvention Roller Coaster, "Harvard Business Review".
  7. Sukces = Internet + marzenia + inicjatywa pracowników (2001), "Zarządzanie na Świecie", nr 3.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu