BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mondry Aneta, Mitko Aneta
Tytuł
SEM - sprzedaż czy wizerunek?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 8, s. 79-85, bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe
Wyszukiwarki internetowe, Reklama w internecie, Wizerunek przedsiębiorstwa, Biuro podróży
Internet search engine, Internet advertising, Company image, Travel agency
Abstrakt
W artykule omówiono dwa przypadki wykorzystania SEM (search engine marketing) na przykładzie dwóch biur podróży. Każde z nich zainteresowane było osiągnięciem innego celu: rozwinięciem sprzedaży online oraz wzmocnieniem wizerunku marki. Zdaniem autorek reklamodawcy często źle pojmują ideę linków sponsorowanych i nie rozumieją zasad rządzących tą formą reklamy, w związku z czym popełniają błędy i przepłacają prowadząc swoje kampanie SEM. Okazuje się, że za tę samą cenę w wielu przypadkach mogliby uzyskać zwykle znacznie więcej. Zajmowana wśród linków sponsorowanych pozycja jest istotna, ale nie zawsze oznacza to, że im wyżej, tym lepiej. Wszystko zależy od budżetu kampanii, znajomości promowanej marki wśród internautów oraz od założonego celu działań SEM (sprzedaż, wizerunek, informacja, działania antykryzysowe).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. http://bluerank.blogspot.com
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu