BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Meinardi Dominika
Tytuł
Reklama dla znieczulonych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 9, s. 15-17
Słowa kluczowe
Efektywność reklamy, Formy reklamy, Psychologia reklamy, Techniki reklamy, Reklama
Advertising efficiency, Advertising forms, Psychology of advertising, Advertising technique, Advertising
Abstrakt
Autorka twierdzi, że budując markę od podstaw, warto ,również z powodów finansowych, oprzeć działania na kilku zmysłach, nie tylko na bodźcach wzrokowych, jak to się dzieje najczęściej. Po pierwsze, niestandardowe kampanie w mediach nie są tak kosztowne, jak się powszechnie wydaje, a ich niewątpliwym atutem jest duża zauważalność i dodatkowy PR, wynikający z zainteresowania oryginalną kampanią zarówno ze strony dziennikarzy, jak i konsumentów. Po drugie, inwestując na wstępie w stworzenie kompleksowej identyfikacji marki, opartej na oddziaływaniu na kilka zmysłów, można zaoszczędzić sporo pieniędzy w późniejszym etapie. Autorka zauważa, że ukrytą cechą naszych zmysłów jest bowiem ich zdolność do wpływania na siebie nawzajem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu