BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pogorzelski Jacek
Tytuł
Doceniona siła designu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 9, s. 28-31
Słowa kluczowe
Wzornictwo przemysłowe, Komunikowanie marketingowe, Strategia marketingowa, Percepcja produktu
Industrial design, Marketing communication, Marketing strategy, Product perception
Abstrakt
Zdaniem autora, design, czyli wzornictwo, zyskuje coraz większą uwagę marketerów. Co prawda projekt produktu zawsze był uznawany za istotny element oferty, ale obecnie wzornictwo może stanowić główny czynnik sukcesu lub porażki produktu na rynku. Autor twierdzi, że wzornictwo wywiera wszechstronny wpływ na różne aspekty marketingowego zarządzania produktem, m.in.: ukierunkowuje zachowania nabywców i wpływa na ich doświadczenia, wyróżnia produkt i wpływa na jego pozycjonowanie, kształtuje percepcję marki. Wzornictwo jako zasób firmy i narzędzie tworzenia przewagi konkurencyjnej zyskuje także coraz większe znaczenie w publikacjach biznesowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu