BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobocińska Magdalena
Tytuł
Możliwości wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych teatrów
Possibility Use of Internet in Marketing Activity of Theaters
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 121-129
Słowa kluczowe
Instytucje kultury, Marketing internetowy, Marketing, Internet, Teatr
Cultural institutions, e-marketing, Marketing, Internet, Theater
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono sposoby wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych instytucji teatralnych. Omówiono cele i zalety Internetu, formy komunikacji i przekazu, zasady i etapy tworzenia witryny oraz sposoby promowania witryny. Zaprezentowano również tracking zachowań internetowych, który umożliwia: analizę zorientowaną na użytkownika i analizę zorientowaną na witrynę.

New communicational technologies change the way of creation, distribution and reception of culture. The biggest change offered to a participant of culture is interaction. The recipient is no longer a passive consumer but he/she becomes an active participant, a sender. The aim of the publications is to present the impact of Internet on the creation relationship between theaters and customers. This article shows Internet as the new way of promotion, selling and collecting information about culture of consumers. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Czarnecki A., Korsak R., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, PWE, Warszawa 2001.
  2. Encyklopedia kultury polskiej XX wieku. Teatr. Widowisko, red., M. Fik, Instytut Kultury, Warszawa 2000.
  3. Magazyn Komunikacji Marketingowej "BRIEF" nr 3(42), 2003.
  4. Mazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa 2003.
  5. Media w badaniach, red., M. Polewska, Poznań, PRESS 2002.
  6. Modzelewski Ch., Gemius pomaga zarządzać witryną, "Marketing w Praktyce" nr 3(61), 2003.
  7. Musioł M., Pękalski M., Poznański P., Web positioning, Magazyn Komunikacji Marketingowej "BRIEF" nr 12(28), 2001.
  8. Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, C.H. Beck, Warszawa 2001.
  9. Poznański P., Musioł M., Jak zaplanować kampanię w Internecie? Magazyn Komunikacji Marketingowej "BRIEF" nr 1(17), 2001.
  10. Wejko M., Dożywotni romans z klientem, "Marketing Serwis" nr 11, 1998.
  11. Wiktor J.W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, PWN, Warszawa 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1732-0720
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu