BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuźniak Krzysztof K.
Tytuł
Marketingowe problemy funkcjonowania filharmonii w Polsce
Marketing Problems of Functioning of Polish Philharmonics
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 111-120
Słowa kluczowe
Instytucje kultury, Filharmonia, Marketing, Marka przedsiębiorstwa, Decyzje konsumenckie
Cultural institutions, Philharmonic, Marketing, Enterprise's brand, Consumer decision
Uwagi
summ.
Abstrakt
Filharmonie w Polsce muszą walczyć z bardzo silnym zagrożeniem produktami substytucyjnymi, które oddziałują na wszystkie grupy konsumentów. Przedstawiono problemy funkcjonowania filharmonii w Polsce, wynikający z braków w ich finansowanie. W artykule zawarto istotę, cele i produkty filharmonii, oraz charakterystykę grup konsumentów.

This article presents some problems connected with marketing in Polish philharmonics. The article treats such aspects as: product, creation of brand and a consumer group. Moreover, it discusses the application of M.E. Porter' s model to the Polish philharmonics. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Encyklopedia powszechna PWN, PWN, Warszawa 1973.
  2. Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1997.
  3. Habela J., Słowniczek muzyczny, Polskie wydawnictwo Muzyczne, Kraków 1980.
  4. Knecht Z., Marketing w zarządzaniu instytucją kultury, Wiedza Powszechna, Warszawa 1992.
  5. Kolter P., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  6. Kultura w gospodarce rynkowej. Problemy adaptacji marketingu, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Warszawa -Wrocław 1997.
  7. Pluta-Olearnik M., Marketing usług. Idee. Zastosowania, PWE, Warszawa 1994.
  8. Podstawy marketingu, red. J. Altkorn, Instytut Marketingu, Kraków 1995.
  9. Porter M.E., Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, PWE, Warszawa 1994.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1732-0720
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu