- Autor
- Kuźniak Krzysztof K.
- Tytuł
- Marketingowe problemy funkcjonowania filharmonii w Polsce
Marketing Problems of Functioning of Polish Philharmonics - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 111-120
- Słowa kluczowe
- Instytucje kultury, Filharmonia, Marketing, Marka przedsiębiorstwa, Decyzje konsumenckie
Cultural institutions, Philharmonic, Marketing, Enterprise's brand, Consumer decision - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Filharmonie w Polsce muszą walczyć z bardzo silnym zagrożeniem produktami substytucyjnymi, które oddziałują na wszystkie grupy konsumentów. Przedstawiono problemy funkcjonowania filharmonii w Polsce, wynikający z braków w ich finansowanie. W artykule zawarto istotę, cele i produkty filharmonii, oraz charakterystykę grup konsumentów.
This article presents some problems connected with marketing in Polish philharmonics. The article treats such aspects as: product, creation of brand and a consumer group. Moreover, it discusses the application of M.E. Porter' s model to the Polish philharmonics. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Encyklopedia powszechna PWN, PWN, Warszawa 1973.
- Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1997.
- Habela J., Słowniczek muzyczny, Polskie wydawnictwo Muzyczne, Kraków 1980.
- Knecht Z., Marketing w zarządzaniu instytucją kultury, Wiedza Powszechna, Warszawa 1992.
- Kolter P., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
- Kultura w gospodarce rynkowej. Problemy adaptacji marketingu, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Warszawa -Wrocław 1997.
- Pluta-Olearnik M., Marketing usług. Idee. Zastosowania, PWE, Warszawa 1994.
- Podstawy marketingu, red. J. Altkorn, Instytut Marketingu, Kraków 1995.
- Porter M.E., Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, PWE, Warszawa 1994.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1732-0720 - Język
- pol