BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kłeczek Ryszard
Tytuł
Komunikacyjne aspekty planu marketingowego
Communicative Aspects of Marketing Plan
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 35-41
Słowa kluczowe
Informacja marketingowa, Plan marketingowy, Strategia marketingowa, Metody portfelowe
Marketing information, Marketing plan, Marketing strategy, Portfolio methods
Uwagi
summ.
Abstrakt
Plan marketingowy jest dokumentem stanowiącym instrument komunikacji między działem marketingu a innymi działami w przedsiębiorstwie. Przedstawiono spojrzenie na konstrukcję planu marketingowego z punktu widzenia jego wartości komunikacyjnej, tj. zdolności planu marketingowego, jako dokumentu przygotowywanego przez dział marketingu, do przekonania osób w przedsiębiorstwie, którzy mają podejmować decyzje dotyczące przyznania budżetu na realizację tego planu.

How to prepare a marketing plan? Many standard procedures and elements of a good marketing plan have been described in the extant body of the literature. The article defines and explains three elements that make marketing plan a good instrument of persuading: presence of the warning forecast in the marketing plan, integrating of the profit and loss statements with non-financial information (portfolio analysis), costs and results comparison of the alternative decisions: to implement the proposed plan and not to implement it. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. McDonald M. Marketing Plans, How to Prepare them. How to Use them, Butterworth – Heinemann, Oxford, London, 1995.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1732-0720
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu