- Autor
- Kłeczek Ryszard
- Tytuł
- Komunikacyjne aspekty planu marketingowego
Communicative Aspects of Marketing Plan - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 35-41
- Słowa kluczowe
- Informacja marketingowa, Plan marketingowy, Strategia marketingowa, Metody portfelowe
Marketing information, Marketing plan, Marketing strategy, Portfolio methods - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Plan marketingowy jest dokumentem stanowiącym instrument komunikacji między działem marketingu a innymi działami w przedsiębiorstwie. Przedstawiono spojrzenie na konstrukcję planu marketingowego z punktu widzenia jego wartości komunikacyjnej, tj. zdolności planu marketingowego, jako dokumentu przygotowywanego przez dział marketingu, do przekonania osób w przedsiębiorstwie, którzy mają podejmować decyzje dotyczące przyznania budżetu na realizację tego planu.
How to prepare a marketing plan? Many standard procedures and elements of a good marketing plan have been described in the extant body of the literature. The article defines and explains three elements that make marketing plan a good instrument of persuading: presence of the warning forecast in the marketing plan, integrating of the profit and loss statements with non-financial information (portfolio analysis), costs and results comparison of the alternative decisions: to implement the proposed plan and not to implement it. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- McDonald M. Marketing Plans, How to Prepare them. How to Use them, Butterworth – Heinemann, Oxford, London, 1995.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1732-0720 - Język
- pol