- Autor
- Woźniczka Jarosław
- Tytuł
- Ilościowe mierniki oceny wyników i zakres ich wykorzystywania w przedsiębiorstwach krajowych - wyniki badań
Quantitative Measures of Company's Results and the Extent of their Implementation in Polish Companies: the Findings of the Research - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 42-51
- Słowa kluczowe
- Wartość pieniądza, Analiza sprzedaży, Źródła informacji, Analiza informacyjna, Przedsiębiorstwo
Value of money, Sales analysis, Information source, Information analysis, Enterprises - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Przedstawiono wyniki badań przeprowadzone przez agencję badań rynkowych IMAS International, na temat ilościowych mierników oceny wyników firm, ich wykorzystanie i prognozowanie. Badanie miało zasięg ogólnokrajowy i zostało przeprowadzone techniką wywiadu telefonicznego CATI, na próbie 151 przedsiębiorców działających na rynkach krajowych, przede wszystkim konsumpcyjnych.
This article demonstrates findings of the research devoted to the use of Information analysis and decision making tools in company's marketing planning on the domestic market. The research is based on CATI inquiry of 151 Polish companies. It concerns the types of measures used for evaluating company results and the frequency of their measurement, the scope of sales and profit analysis and the methods of sales forecasting. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1732-0720 - Język
- pol