BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sawicki Jarosław
Tytuł
Marketing bezpośredni w oczach teoretyków i praktyków
Źródło
Marketing i Rynek, 2007, nr 4, s. 40-41
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Bazy danych, Segmentacja, Oferta usługowa
Direct marketing, Databases, Segmentation, Services offer
Abstrakt
Artykuł stanowi omówienie tekstu pt. "Revisiting the Conceptual Definition of Direct Marketing: Perspectives from Practitioners and Scholars", którego autorami są: Carol Scovotti i Lisa D. Spiller, opublikowanego w "Marketing Management Journal" w 2006 r. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu