BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borkowski Tomasz
Tytuł
Wewnątrz czy na zewnątrz
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 45, s. 48-49
Słowa kluczowe
Public relations, Usługi bankowe, Banki
Public relations, Banking services, Banks
Abstrakt
Na ile dział PR w banku zaspokaja wszystkie jego potrzeby? Czy i kiedy lepiej zwrócić się o pomoc do wyspecjalizowanej agencji? W ubiegłym tygodniu zastanawialiśmy się w tym miejscu, czy osobny departament PR w ogóle potrzebny jest w instytucjach finansowych, skoro w praktyce działy te – z racji swej historycznej ewolucji – często i tak bywają zależne od działów marketingu. Jak się zdaje, większość banków dostrzega potrzebę posiadania oddzielnego działu PR. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu