BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Owczarek Bartłomiej
Tytuł
Siostra detalu
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 45, s. 50-51
Słowa kluczowe
Kultura pracy, Bankowość detaliczna, Bankowość, Usługi bankowe
Work culture, Retail banking, Banking, Banking services
Abstrakt
Najszersze rozumienie consumer finance pozwalałoby traktować ją jako jeden z elementów bankowości detalicznej. Jednak bliższe spojrzenie na genezę specyfikę tej działalności daje prawo do oczekiwania znaczących różnic. Początkowo uczestnicy rynku Consumer Finance widzieli jako swoich klientów wszystkich, którzy byli skłonni zaakceptować ich o wiele wyższe stawki. Były powody, dla których tacy klienci mogli się znaleźć – dużą rolę odgrywała tu niechęć do tradycyjnych placówek bankowych i ich kultury pracy, szybkość procesu, intensywny marketing i nacisk na minimalizację raty sprzedawanego kredytu. Gdy jednak inne instytucje finansowe zwiększyły swą konkurencyjność, firmy consumer finance skupiły swą uwagę na segmencie klientów bardziej ryzykownych, którym trudno było uzyskać finansowanie w tradycyjnych bankach. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu