BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dylkiewicz Renata Beata
Tytuł
Teoretyczne i empiryczne implikacje weryfikacji determinant w ocenie pozycji przedsiębiorstwa na rynku
Theoretical and Empirical Implications, Verifications and Factors in the Assesment of the Company's Place in the Commercial Market
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Instytutu Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, 2003, nr 41, s. 67-79, tab., rys., bibliogr. 14 poz.
Słowa kluczowe
Pozycja przedsiębiorstwa na rynku, Czynniki rozwoju przedsiębiorstwa, Konkurencja, Marketing, Kapitał intelektualny, Rynek piwa
Business strength, Companies development factors, Competition, Marketing, Intellectual capital, Beer market
Uwagi
summ.
Abstrakt
Referat poświęcony został weryfikacji mikro- i makroekonomicznych czynników determinujących pozycję firmy na rynku. Teoretyczne i empiryczne rozważania, autorka przedstawiła na podstawie zmian dokonujących się w branży piwowarskiej. Każdy sektor dysponuje właściwym sobie zestawem pryncypialnych kompetencji, warunkujących zrównoważone budowanie pozycji rynkowej. W sektorze piwowarskim kluczowymi czynnikami sukcesu są: technologia warzenia piwa, system dystrybucji, efektywność reklamy.

The article presents economical factors describing the marketing position of brewery companies. It takes into consideration both macro- and microeconomic factors of company as well as its gurrouding environment. The article shows some factors like: knowledge, information and intellactual capital. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1232-5821
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu