BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sagan Katarzyna
Tytuł
Reklamy TFI pod specjalnym nadzorem
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2007, nr 11, s. 42-43
Słowa kluczowe
Rynki finansowe, Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych (TFI), Kampanie reklamowe, Etyka w reklamie, Nieuczciwa reklama
Financial markets, Investment fund companies, Advertising campaign, Advertising ethics, Unfair advertising
Abstrakt
W lipcu br. weszła w życie Uchwała Komisji Nadzoru Finansowego. Określa ona formy przekazu reklamowego oraz zasady prezentacji informacji finansowych, w tym wyników inwestycyjnych funduszy. Uchwała ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie rynki finansowego oraz ochronę interesów jego uczestników.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu