BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baran Radosław
Tytuł
Uwarunkowania i konsekwencje nabywania produktów przez przedsiębiorstwa za pomocą Internetu
Conditions and Consequences of Companies Purchasing Products via the Internet
Źródło
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2003, z. 32, s. 162-171, bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Biznes elektroniczny, Internet
e-commerce, e-business, Internet
Abstrakt
Przedmiotem artykułu są zagadnienia związane z nabywaniem produktów przez przedsiębiorstwa za pomocą Internetu. Dokonano analizy czynników warunkujących upowszechnianie się transakcji zakupu za pomocą Internetu. Przedstawiono zarówno korzyści, jak i zagrożenia wynikające dla przedsiębiorstwa z uczestnictwa w handlu elektronicznym.

The article discusses issues concerning the purchase of products via the Internet. Factors, which enable Internet purchase transactions to become universal, were submitted to a detailed scrutiny. Then, the benefits as well as drawbacks resulting from the company's participation in e-trade were presented. (JW)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-8872
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu