- Autor
- Baran Radosław
- Tytuł
- Uwarunkowania i konsekwencje nabywania produktów przez przedsiębiorstwa za pomocą Internetu
Conditions and Consequences of Companies Purchasing Products via the Internet - Źródło
- Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2003, z. 32, s. 162-171, bibliogr. 12 poz.
- Słowa kluczowe
- Handel elektroniczny, Biznes elektroniczny, Internet
e-commerce, e-business, Internet - Abstrakt
- Przedmiotem artykułu są zagadnienia związane z nabywaniem produktów przez przedsiębiorstwa za pomocą Internetu. Dokonano analizy czynników warunkujących upowszechnianie się transakcji zakupu za pomocą Internetu. Przedstawiono zarówno korzyści, jak i zagrożenia wynikające dla przedsiębiorstwa z uczestnictwa w handlu elektronicznym.
The article discusses issues concerning the purchase of products via the Internet. Factors, which enable Internet purchase transactions to become universal, were submitted to a detailed scrutiny. Then, the benefits as well as drawbacks resulting from the company's participation in e-trade were presented. (JW) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-8872
- Język
- pol






