- Autor
- Marciszewska Elżbieta
- Tytuł
- Programy lojalnościowe w strategiach rozwoju globalnego przewoźników lotniczych
Loyalty Programmes in the Global Development Strategies of Air Carriers - Źródło
- Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2003, z. 32, s. 145-161, bibliogr. 11 poz.
- Słowa kluczowe
- Budowanie lojalności klienta, Programy lojalnościowe, Marketing usług lotniczych, Transport lotniczy
Cultivation customer loyalty, Loyalty programs, Air services marketing, Air transport - Abstrakt
- Programy frequent flyer (FFP) są elementem w ofercie produktowej linii lotniczych, dającym możliwość zróżnicowania świadczonych przez nie usług. Ich celem jest identyfikacja, nawiązanie kontaktu oraz pozyskanie lojalnych pasażerów, którzy poprzez częste korzystanie z usług linii lotniczych stanowią dla nich największą wartość. Dzięki tym programom przewoźnicy tworzą ogromne bazy danych, które pomagają im rejestrować historię podróży pasażera, a także dostosowywać kampanie reklamowe do odpowiednich grup docelowych.
Frequent Flyer Programmes (FFP), available in the offer of air lines' products, enable the diversification of services - with the aim being to identify, establish contacts and attract loyal passengers who, by frequent flights with that particular air line, are considered the most valued customers. Those programmes allow gathering data and keeping the passenger's travel record thus helping advertising campaigns to target specific groups. (JW) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-8872
- Język
- pol