BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piasecka-Wiszniewska Monika
Tytuł
Cień awataru
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2007, nr 11, s. 87-88
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Telefoniczne Centra Obsługi, Telemarketing, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Customer service, Call centers, Telemarketing, Customer Relationship Management (CRM)
Abstrakt
Zwrócono uwagę na wpływ nowoczesnych narzędzi IT na funkcjonowanie centrów obsługi klienta. Integracja systemów Customer Relationship Management (CRM) z programem księgowym, aplikacjami agenta contact center i centralą telefoniczną sprawia, że powstaje spójna platforma wymiany informacji firmy z otoczeniem. Powstają wirtualne punkty samoobsługowe. Coraz częściej awatary, czyli komputerowo generowane reprezentacje ludzi, zaczynają być postrzegane jako jeden z możliwych kanałów obsługi klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu