BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krupski Rafał, Tarka Piotr
Tytuł
Strategia innowacji wartości na przykładzie sektora fonograficznego
Źródło
Przegląd Organizacji, 2007, nr 10, s. 10-12, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Innowacje, Strategia przedsiębiorstwa, Przemysł fonograficzny
Innovations, Corporation strategies, Recording industry
Uwagi
summ.
Abstrakt
Istotą innowacji wartości jest kreowanie poprzez wyrób lub usługę określonych motywacji, postaw i zachowań klientów, nie rozszerzanie istniejącego, ale generowanie nowego popytu. W artykule podjęto próbę udowodnienia, iż nie jest to abstrakcyjna kategoria i koncepcja biznesu. Badania empiryczne przeprowadzono w przemyśle fonograficznym. Badaniem ankietowym objęto 350 firm fonograficznych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. CAINARCA G.G., COLOMBO M.G., MARIOTTI S., (1992), Agreements Between Firms and the Technological Cycle Model: Evidence from International Technologies, "Reaserch Policy", vol. 21.
  2. CHESBROUGH H.W., (2003), The Era of Open Innovation, "MIT Sloan Management Review", nr 3, vol. 44.
  3. HAMEL G., PRAHALAD C.K., (1996), Competing for the Future, Harvard Business School Press, Boston, Mass.
  4. KIM W.O., MAUBORGNE R.A., (1997), Value Innovation. The Strategic Logic of High Growth, "Harvard Business Review", styczeń-luty.
  5. KRAWIEC F., (2003), Strategiczne myślenie w firmie, Difin, Warszawa.
  6. KRUPSKI R. (red.), (2005), Zarządzanie przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu, PWE, Warszawa.
  7. TARKA P., Strategie kreowania rynku w przedsiębiorstwach fonograficznych, praca doktorska, Akademia Ekonomiczna, Wrocław 2006.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu