BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Matusiak Marek
Tytuł
Przejrzysty klient
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 48, s. 42
Słowa kluczowe
Przejrzystość fiskalna, Dług, Lojalność klientów
Fiscal transparency, Debt, Customer loyalty
Uwagi
Zawiera wykres: [1] Raporty KRD BIG o dłużnikach (tys.)
Abstrakt
Informacje gospodarcze mogą wpłynąć na odmowę przyznania kredytu bankowego lub podniesienie jego ceny. Wiele wniosków kredytowych jest odrzucanych na podstawie raportów BIG. Z badań Szkoły Głównej Handlowej wynika, że 86 proc. Polaków uważa za naganne zaciąganie długu, gdy ma się świadomość, że nie będzie go można spłacić. Można się zastanawiać, czy to jest aż, czy tylko 86 proc. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu