BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dudek Małgorzata Alicja
Tytuł
Zatrzymać klienta
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 48, s. 46-47
Słowa kluczowe
Klient, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Budowanie lojalności klienta
Customer, Customer Relationship Management (CRM), Cultivation customer loyalty
Abstrakt
Już za tydzień,5 grudnia rozpocznie się konferencja poświęcona problemowi migracji klientów w sektorze finansowym. Migracje klientów, z punktu widzenia obserwatora niezwiązanego z systemem bankowym mogą wydawać się chaotycznym tańcem szaleńca pomiędzy jednym a drugim bankiem. Taki migrujący klient jeszcze dobrze miejsca nie zagrzeje, nie zapracuje na status stałego (zwykle potrzeba na to 6 miesięcy), a już rozgląda się za innym bankiem – bo wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. I co na to bankowcy? Szukają skutecznej metody zatrzymania miotających się po rynku usług finansowych klientów. Poza stratą klienta, czyli rozłożonego w czasie zysku z klienta, banki tracą także czas, jaki uprzednio poświęciły na zdobycie klienta. Strata goni stratę, ale czy tylko? Obserwacje migrujących klientów pozwalają wyciągać bardzo ciekawe wnioski… Ale o tym po konferencji. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu