BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Tytuł
Wizerunek właścicieli firm prywatnych
Own Image of Private Entrepreneurs
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2007, nr 3, s. 17-23
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, System wartości, Przedsiębiorstwo prywatne, Otoczenie przedsiębiorstwa
Company image, Value system, Private enterprise, Enterprise environment
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule został przedstawiony problem występowania luki pomiędzy wizerunkiem własnym prywatnych pracodawców a ich wizerunkiem wśród potencjalnych pracowników. Na podstawie wyników pierwotnych badań empirycznych omówiono hierarchię wartości właścicieli firm prywatnych. Następnie zaprezentowano główne cechy, jakie prywatnym pracodawcom przypisują potencjalni pracownicy. Na zakończenie podkreślono konieczność zamknięcia wspomnianej luki, gdyż rozbieżności między wizerunkiem własnym i obcym negatywnie wpływają na postrzeganie firm prywatnych. (original abstract)

The article deals with a problem of an existing gap between entrepreneurs' own image and their perception among employees. Based on the results of empirical research a hierarchy of entrepreneurs' values is discussed. Main characteristics attributed to employers by employees are mentioned. Finally, the author suggest the necessity of bridging the gap between own entrepreneur's image and its perception by the environment since this discrepancy negatively influences the general perception of a company. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu