BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Paśnik Jerzy
Tytuł
Intuicja to nie wszystko
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 12, s. 62-66
Słowa kluczowe
Identyfikacja klienta, Kompetencje kierownicze, Szkolenie pracowników
Customer identification, Managerial competencies, Manpower training
Abstrakt
W niniejszym artykule omówiono cykl szkoleniowy dla menedżerów w ogólnopolskiej firmie handlowej. Scharakteryzowano działalność omawianej firmy. Zidentyfikowano ważny, nierozwiązany problem "uciekającej" wiedzy o klientach i w związku z tym zaproponowano cykl szkoleń. Przedstawiono ich cele, opis przebiegu oraz tematy omawianych szkoleń. Omówiono rezultaty, jakie osiągnięto w projekcie oraz zaproponowano dalsze działania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu