BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Tytuł
Marketing przyszłości, czy powrót do przeszłości?
Marketing of the Future, or Return to the Past?
Źródło
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H. Oeconomia, 2002, vol. 36, s. 151-166, rys., bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Marketing, Pojęcie marketingu, Teoria marketingu, Rola marketingu w przedsiębiorstwie, Zarządzanie marketingowe
Marketing, Concept of marketing, Marketing theory, Role of marketing in the enterprise, Marketing management
Uwagi
summ.
Abstrakt
W teorii marketingu co pewien czas pojawiają się nowe koncepcje. Autorka zastanawia się czy rzeczywiście kolejne podejścia do marketingu stanowią nową jakość i wnoszą pewne wartości do teorii i wiedzy marketingowej, czy też powielają znane już poglądy, ubierając je w nową terminologię. Autorka zdaje sobie sprawę, że takie sformułowanie problemu, mogło wzbudzić liczne kontrowersje i dyskusje, dlatego też w artykule przybliża trzy spośród najnowszych koncepcji marketingowych: marketing wirtualny, marketing procesowy oraz marketing radykalny. Autorka zakończyła rozważania własnymi spostrzeżeniami na poruszony temat.

In the article three marketing concepts were presented. They are: virtual marketing, process marketing and radical marketing. The authoress underlined elements which distinguish them and decide about their value. In the end she showed her own opinions related to the level of novelty of the mentioned concepts. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0459-9586
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu