- Autor
- Baruk Agnieszka Izabela
- Tytuł
- Marketing przyszłości, czy powrót do przeszłości?
Marketing of the Future, or Return to the Past? - Źródło
- Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H. Oeconomia, 2002, vol. 36, s. 151-166, rys., bibliogr. 7 poz.
- Słowa kluczowe
- Rola marketingu w przedsiębiorstwie, Teoria marketingu, Pojęcie marketingu, Marketing, Zarządzanie marketingowe
Role of marketing in the enterprise, Marketing theory, Concept of marketing, Marketing, Marketing management - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- W teorii marketingu co pewien czas pojawiają się nowe koncepcje. Autorka zastanawia się czy rzeczywiście kolejne podejścia do marketingu stanowią nową jakość i wnoszą pewne wartości do teorii i wiedzy marketingowej, czy też powielają znane już poglądy, ubierając je w nową terminologię. Autorka zdaje sobie sprawę, że takie sformułowanie problemu, mogło wzbudzić liczne kontrowersje i dyskusje, dlatego też w artykule przybliża trzy spośród najnowszych koncepcji marketingowych: marketing wirtualny, marketing procesowy oraz marketing radykalny. Autorka zakończyła rozważania własnymi spostrzeżeniami na poruszony temat.
In the article three marketing concepts were presented. They are: virtual marketing, process marketing and radical marketing. The authoress underlined elements which distinguish them and decide about their value. In the end she showed her own opinions related to the level of novelty of the mentioned concepts. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 0459-9586
- Język
- pol