BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bugdol Marek
Tytuł
Stosowanie podejścia procesowego w urzędach administracji publicznej
Źródło
Przegląd Organizacji, 2007, nr 12, s. 14-16, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie procesami, Zarządzanie jakością, Organy administracji, Administracja lokalna
Process management, Quality management, Administrative bodies, Local administration
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule podjęto problem skuteczności stosowania podejścia procesowego w urzędach administracji publicznej. Wykorzystano wyniki badań własnych przeprowadzonych w połowie 2007 roku w 14 urzędach administracji publicznej, które wdrożyły i certyfikowały systemy zarządzania jakością. W badaniach uczestniczyły urzędy miast, urząd marszałkowski oraz urzędy skarbowe zlokalizowane na terenie województwa śląskiego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. BELGRAVE L, (1995), Providing a World-Class Customer Service. "Australian Journal of Public Administration", no. 3 (94), s. 310-317.
  2. DEMING W.E., (1986), Out of Crisis, MIT.
  3. EN ISO 9001:2000, Systemy Zarządzania Jakością. Wymagania, PKN.
  4. LEWIS B.R., (2005), Managing Service Quality in Managing Quality, ed. Dale B,G. Blackwell Business Oxford, s, 183-184.
  5. SZTOMPKA P., (2007), Zaufanie fundamentem społe-czeństwa, Znak, Kraków.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu