BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zabawa Justyna
Tytuł
Klient w banku
Źródło
Problemy Jakości, 2007, nr 12, s. 45-47, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Jakość usług, Usługi bankowe, Ocena jakości
Quality of services, Banking services, Quality assessment
Uwagi
Zawiera rysunek: [1] Model procesu zadowolenia klientów zewnętrznych
Abstrakt
Jakość usługi to jeden z podstawowych wyróżników konkurencyjności banków. W artykule omówiono oczekiwania klienta jako wyznacznik jakości usług. Zaprezentowano potrzeby osobiste klientów zewnętrznych banków. Zwrócono uwagę na rolę zaufania w ocenie jakości usług.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Ansell. T., Zarządzanie jakością w sektorze usług finansowych, Związek Banków Polskich, Warszawa 1997.
  2. Garczarczyk J. (red.), Jakość usług bankowych i ubezpieczeniowych. Diagnoza, determinanty, segmentacja, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2000.
  3. Kotler P. Kotler o marketingu. Jak kreować i opanowywać rynki, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
  4. Opolski K. (red.), Doskonalenie jakości w bankach, CeDeWu, Warszawa 2002.
  5. Opolski K. (red.), Jakość w banku, w praktyce i teorii zarządzania, CeDeWu, Warszawa 2000.
  6. Opolski K. (red.), Monitorowanie jakości w banku, CeDeWu, Warszawa 2OO4.
  7. Pieske R., Benchmarking in der Praxis, Erfolgreiches Lernen von Fuehrenden Unternehmen, Modernę Industrie, Lands-berg 1995.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu