BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalczyk Jerzy
Tytuł
Zarządzanie przez jakość w usługach niematerialnych
Quality-Based Management in Intangible Services
Źródło
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, 2000, R. 4, nr 3, s. 69-72
Słowa kluczowe
Zarządzanie przez jakość, Zarządzanie jakością, Jakość usług, Jakość społecznie oczekiwana, Certyfikat jakości
Total Quality Management (TQM), Quality management, Quality of services, Socially expected quality, Certificate of quality
Abstrakt
Autor zwraca uwagę na konieczność wprowadzenia systemów zarządzania przez jakość w jednostkach usług niematerialnych na bazie norm IS0 9000. Podkreśla wagę problemu troski o klienta, zwanej customer care.

The author points out that, and explains why, it is necessary to introduce the ISO-9000-quality-standard-based management in the entities providing intangible services, with the so called customer care being at the heart of the matter. (JW)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1429-5237
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu