BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borkowski Tomasz
Tytuł
Prawo bliżej etyki
Źródło
Gazeta Bankowa, 2008, nr 1, s. 40-43
Słowa kluczowe
Klient, Ochrona konsumenta, Prawa konsumenta
Customer, Consumer protection, Consumer law
Abstrakt
Wśród zagrożeń, jakie czają się na klienta korzystającego ze świątecznych ofert banków, znajduje się również ryzyko, że zostanie wprowadzony w błąd. Od 21 grudnia można z tym problemem walczyć skuteczniej. Reklama produktu - np. kredytu - z definicji skonstruowana jest tak, aby klienta przyciągać, zachęcić do skorzystania z oferty. Jakim kosztem jednak? Czy przyciągając go, nie wciąga czasem w finansową pułapkę? (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu