BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piotrowicz Wojciech
Tytuł
Rozwiązania mobilne w sprzedaży i serwisie
Mobile E-business
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 167, s. 161-169, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Wybrane problemy zastosowania Electronic Data Interchange i Electronic Commerce. (2)
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Strategia obsługi klienta, Technologia komunikowania, Zarządzanie personelem, Handel elektroniczny
Customer Relationship Management (CRM), Customer service strategy, Communication technology, Personnel management, e-commerce
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawione zostały wybrane rozwiązania informatyczne oparte o technologie mobilne, w powiązaniu z systemem zarządzania relacjami z klientem (CRM), oraz sposób, w jaki mogą one pomóc w obszarze wspierania sprzedaży i serwisu technicznego. Do najbardziej popularnych technologii mobilnych zaliczyć można aplikacje informatyczne oparte o bezprzewodowe przesyłanie danych, oraz niewielkie przenośne urządzenia umożliwiające pracę poza biurem. Rozwiązania te określane są jako Mobile Enterprise, m-Enterprise, E-business.

In this article are described examples how mobile solutions can be connected with enterprise Customer Relationship Management (CRM) systems to provide support for sales and service staff. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu