BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kosson Grzegorz, Ludwiński Mariusz
Tytuł
Bardziej precyzyjna niż słowa
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 10, s. 8-11
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie werbalne i niewerbalne, Psychologia komunikowania, Wartość marki
Marketing communication, Verbal and non-verbal communication, Communicate psychology, Brand value
Abstrakt
Zdaniem autorów, dziś, gdy ludzie wchodzą do nowej grupy, pomagają im się określić używane przez nich marki. Stawiają oni tezę, że komunikacja markami, jako forma komunikacji pozawerbalnej, jest szybsza i bardziej precyzyjna niż słowa. Gdy ludzie wchodzą do nowej grupy, gdy po raz pierwszy kupują nowy produkt, zachodzą dwa ważne procesy, ważne z punktu widzenia brandingowego. Pierwszym procesem jest koordynacja procesu komunikacyjnego. Drugi proces to adaptacja tożsamości i o tych procesach traktuje artykuł.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu