BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hamkało Marcin
Tytuł
Jak powstał nowy Jupik
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 10, s. 23-26
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Preferencje konsumenta, Psychologia komunikowania, Budowanie świadomości marki
Marketing communication, Consumer preferences, Communicate psychology, Branding
Abstrakt
Autor, powołując się na swoją praktykę, twierdzi, że stworzenie zupełnie nowej marki bywa zajęciem koncepcyjnie mniej skomplikowanym niż gruntowna przebudowa brandu już istniejącego. W sytuacji, gdy zmianie podlega nie tylko design opakowań i podstawowa komunikacja marketingowa, ale gdy należy wejść zdecydowanie w sferę rdzenia marki, na nowo określić jej obietnicę, zbudować elementarne opowieść, wykreować brand hero i do tego jeszcze przebudować portfolio - zadanie jest naprawdę poważne. W artykule opisano taki proces na przykładzie napoju owocowego dla dzieci Jupik.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu