BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziekoński Michał
Tytuł
Kiedy marketing bezpośredni? (cz. I)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 10, s. 32-36
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Marketing bezpośredni, Cele przedsiębiorstwa, Strategia marketingowa
Marketing communication, Direct marketing, Corporate objectives, Marketing strategy
Abstrakt
Zdaniem autora, marketing bezpośredni stanowi szczególnego rodzaju typ kształtowania rynku przedsiębiorstwa oraz organizacji stosunków wymiany i realizuje określone cele przedsiębiorstwa. Konsekwencją ich wyodrębnienia wśród kategorii celów rynkowych jest budowa odrębnego planu marketingowego realizacji tych celów, względnie wyodrębnionej części w całościowym planie marketingowym firmy. Autor twierdzi, że formułowanie celów nie zawsze występuje jako odseparowana aktywność w systemie marketingu bezpośredniego. Często w momencie wyznaczania celów marketingowych - na poziomie jednorodnej firmy lub samodzielnej jednostki biznesu - następuje włączenie programów marketingu bezpośredniego jako narzędzi ich realizacji (samodzielnych lub wspomagających).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu