BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Shankar Vijai
Tytuł
Nowe w contact center
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 10, s. 42-44
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Nowe technologie, Psychologia komunikowania, Infrastruktura telekomunikacyjna
Customer Relationship Management (CRM), High-tech, Communicate psychology, Telecommunication infrastructure
Abstrakt
Autor zauważa, że odchodzi się od kosztownych, tworzonych pod kątem indywidualnych wymagań systemów interakcji głosowej. Obecnie wybór pada na systemy rozproszone, otwarte i bardziej ekonomiczne. Pozostanie przy starym modelu wiązałoby się bowiem z dużymi kosztami, wynikającymi z konieczności znaczących inwestycji w wymianę lub modernizację istniejących systemów, by zaspokoić wciąż rosnące wymagania klientów. Wśród zalet systemów otwartych autor wymienia: większy wybór sprzętu i oprogramowwania, możliwość aktualizacji oprogramowania, przekładającą się na zmniejszenie całkowitych kosztów, dostęp do szerszej bazy programistów, możliwość korzystania z doświadczeń własnych programistów, zajmujących się serwisami www, oraz konwergencja i zarządzanie infrastrukturą przez dział informatyczny firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu