BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baran Tomasz
Tytuł
Zmieniają się zwyczaje zakupowe
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 10, s. 56-59
Słowa kluczowe
Badania konsumenckie, Preferencje konsumenta, Hipermarkety, Psychologia sprzedaży
Consumer research, Consumer preferences, Hypermarkets, Sales psychology
Abstrakt
Autor pisze, że obraz zwyczajów zakupowych Polaków, jaki wyłania się z raportu Shopping Monitor, pozostawia wiele do życzenia, zwłaszcza z perspektywy właścicieli nowoczesnych sieci dystrybucji. Okazuje się nowiem, ze nadal odstajemy od tzw. standardów zachodnich. Małe sklepy osiedlowe i bazary ciągle pełnią istotną rolę w zaopatrywaniu naszych gospodarstw domowych, a marki własne wciąż mają spore pole do popisu. Jednak z drugiej strony, zauważa autor, z roku na rok notowany jest stopniowy spadek popularności tradycyjnych kanałów dystrybucji i co pocieszające dla super- i hipermarketów - marki własne po kilkuletniej bessie zdają się znów powracać do łask coraz bardziej wymagających konsumentów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu