BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kacprzak Jakub, Ciechanek Łukasz
Tytuł
Kampanie reklamowe w sieciach kontekstowych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 10, s. 68-73
Słowa kluczowe
Kampanie reklamowe, Wyszukiwarki internetowe, Reklama w internecie, Formy reklamy
Advertising campaign, Internet search engine, Internet advertising, Advertising forms
Abstrakt
Zdaniem autorów, z punktu widzenia marketerów najważniejsze zalety reklamy kontekstowej to: doskonale dopasowanie do treści strony, a co za tym idzie prawie idealne targetowanie, bardzo duży zasięg - reklamy docierają do kilku milionów użytkowników, płatność w systemie CPC (cost-per-click), a wiec tylko za faktyczne kuknięcia w reklamę, nie za ich odsłony, znikoma inwazyjność - boksy nie „narzucają się" internaucie, jak np. reklamy graficzne. Autorzy zwracają uwagę także na fakt, że dzięki kontekstowemu doborowi reklam, reklamodawca lub mediaplanner, przygotowując kampanię, nie muszą zastanawiać się nad doborem serwisów pod względem tematyki - system robi to za nich sam.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu