BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Miotk Anna
Tytuł
PR online mierzalne
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 10, s. 74-78
Słowa kluczowe
Public relations, Pomiar efektywności, Strategia komunikowania, Witryny internetowe
Public relations, Efficiency measurement, Communication strategy, Internet websites
Abstrakt
Zdaniem autorki, pomiar rezultatów działań PR online nie jest niemożliwy, o ile zastosuje się różnorodne narzędzia pomiaru i zgromadzi się dane z wielu różnych źródeł. Internet oferuje znakomite narzędzia i sposoby, by dowiedzieć się, jaki skutek przyniosły prowadzone działania. Autorka zauważa jednak, że osobną kwestią jest, czy potrafimy z nich skorzystać i zebrać pochodzące z nich dane w spójną całość - problem z integracją tych danych to obecnie kluczowe wyzwanie stojące przed pomiarem rezultatów działań PR.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu