BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Raszkowski Andrzej
Tytuł
Marka lokalna (regionalna)
Local (Regional) Brand
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1124, s. 382-387, bibliogr. 7 poz.
Tytuł własny numeru
Gospodarka lokalna i regionalna w teorii i praktyce
Słowa kluczowe
Rozwój lokalny, Marka produktu, Konkurencyjność regionów, Produkty regionalne
Local development, Product brand, Regions competitiveness, Regional product
Uwagi
summ.
Abstrakt
Scharakteryzowano pojęcie i znaczenie marki lokalnej (regionalnej) oraz omówiono rolę regionów i instytucji w promowaniu takiej marki.

Local brand is directly connected with a place, region of its origin. Owing to its uniqueness and specific nature it may become an attractive product / service for outside consumers. Good local brands have positive influence on the region from which they originate and upgrade its competitiveness. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J., Strategia marki, PWE, Warszawa 1999.
  2. "Biuletyn Prasowy Polskiej Organizacji Turystycznej" 2005 nr 140.
  3. Bobińska M., Produkt markowy zabezpiecza przyszłość, "Gazeta Prawna" 2000 nr 50.
  4. Kunde J., Zamarkowana obecność, "Gazeta Wyborcza" 05.05.2005 r.
  5. Urbanek G., Zarządzanie marką, PWE, Warszawa 2002.
  6. www.minrol.gov.pl.
  7. www.produktlokalny.pl.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu