BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wrzosek Wojciech
Tytuł
Formy oraz intensywność konkurencji a marketing
Źródło
Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, 1993, nr 376, s. 5-35
Słowa kluczowe
Marketing, Konkurencja, Rynek, Struktura rynku, Monopol, Konkurencja oligopolistyczna, Konkurencja efektywna
Marketing, Competition, Market, Market structure, Monopoly, Oligopolistic competition, Effective competition
Abstrakt
Konkurencja i marketing funkcjonują jako dwie wspierające się nawzajem formy regulowania rynku oraz porządkowania całokształtu życia gospodarczego. Omówiono podstawowe kategorie rynkowe, strukturę rynku i jego funkcjonowanie, procesy negocjacyjne i konkurencyjne, formy konkurencji takie jak monopol, polipol, oligopol, intensywność konkurencji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-7727
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu