BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chodak Grzegorz
Tytuł
Propozycja kryteriów służących ocenie konkurencyjności sklepów internetowych
Set of criteria proposal for e-shops comparison
Źródło
Prace Naukowe Instytutu Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Studia i Materiały (23), 2006, nr 81, s. 149-162, bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Sklepy internetowe, Handel elektroniczny, Rynek, Przedsiębiorstwo wirtualne, Internet
Internet shopping, e-commerce, Market, Virtual enterprise, Internet
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zaprezentowano grupy kryteriów, służące do porównywania konkurencyjności sklepów internetowych. Cechy e-sklepów podzielono na dziesięć kategorii tematycznych. Omówioną metodę zastosowano do porównania sześciu sklepów internetowych: Merlin.pl, Komputronik.pl, Kosmetykionline.pl, Amazon.com, Walmart.com, Allposters.com.

In this article methodology of e-shops comparison was proposed. 10 groups of internet shops features were distinguished and briefly described. 6 internet shops were analysed as an example of application the proposed method. Suggested method of e-shops comparison can be useful not only for IT developers and clients but for IT journalists as well.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. DRYGAS P., Polski detaliczny handel internetowy, Marketing i Rynek nr 2/2005.
  2. NOWAK R., Metodologia porównywania sklepów internetowych, praca dyplomowa pod kierunkiem dr inż. G. Chodaka, PWSZ Nysa, 2006.
  3. Praca zbiorowa pod redakcją Marcina Kraski, Elektroniczna gospodarka w Polsce. Raport 2004, Biblioteka Logistyka, Poznań 2005.
  4. www.allposters.com.
  5. www.amazon.com.
  6. www.komputronik.pl.
  7. www.kosmetykionline.pl.
  8. www.merlin.pl.
  9. www.walmark.com.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-9468
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu