BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Tytuł
Czynniki postrzegania hipermarketów
Factors of Hypermarkets' Perception
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2007, nr 11, s. 63-68
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Hipermarkety, Promocja sprzedaży, Promocja produktu
Company image, Hypermarkets, Selling promotion, Product promotion
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule autorka przedstawiła wyniki badań dotyczących wizerunku hipermarketów wśród polskich nabywców. Szczególną uwagę zwróciła na rolę wybranych atrybutów produktu oraz działań promocyjnych w postrzeganiu wspomnianych placówek handlowych. (abstrakt oryginalny)

The author presents the results of empirical research on the image of hypermarkets among Polish consumers. Particular attention is paid to the role of chosen products attributes and promotion activities in hypermarket perception. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu