BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borkowski Tomasz
Tytuł
Reklama już nie ta sama
Źródło
Gazeta Bankowa, 2008, nr 4, s. 41-43
Słowa kluczowe
Planowanie reklamy, Reklama, Banki
Advertising planning, Advertising, Banks
Abstrakt
Bank a reklama. Szacowna z założenia instytucja i lekki z natury produkt medialny. Pomnażanie pieniędzy obok piwa, margaryny czy proszku do prania, w których zatrzęsieniu łatwo ginie trudniejszy przekaz. Czy zatem warto go emitować? Polskie banki, jak się szacuje, wydały w 2007 roku na reklamę 300 do 400 mln zł i nie słychać, by sumy te miały się w najbliższej przyszłości zmniejszyć. Jednak, mimo wszystko, warto. A już na pewno nie warto się nie reklamować. Pierwotnie, banki zdobywające polski rynek musiały budować zaufanie do instytucji, która w poprzednim ustroju, jeśli nawet była klientowi bliżej znana, to zapewne również nieco podejrzana. Dziś przed reklamą stoją inne zadania – wprowadzić na rynek nowy bank, nowy rodzaj jego działalności, czy jego nowy produkt, zbudować relacje klienta z tym produktem, wreszcie – nierzadko – zareagować na kryzys, który dotknął wizerunek instytucji, naprawić szkody. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu