BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Taranko Teresa
Tytuł
Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa a jego działania marketingowe
Źródło
Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, 1993, nr 376, s. 81-89
Słowa kluczowe
Marketing, Strategia marketingowa, Konkurencja, Pozycja przedsiębiorstwa na rynku, Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Rozwój selektywny
Marketing, Marketing strategy, Competition, Business strength, Company development strategy, Selective development
Abstrakt
Omówiono metody ustalania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku, normatywne pozycje na rynku, czynniki określające pozycję konkurencyjną i atrakcyjność rynku, strategię ekspansji i działania marketingowe oraz strategie selektywnego rozwoju.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-7727
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu