- Autor
- Ostrowska Anna
- Tytuł
- Ocena jakości ubezpieczeń na życie w grupach społeczno-ekonomicznych ludności
The Evaluation of Quality of Life Insurance in Social-Economic Groups of the Population - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 149-154, bibliogr. 8 poz.
- Tytuł własny numeru
- Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
- Słowa kluczowe
- Ubezpieczenia na życie, Jakość usług, Jakość społecznie oczekiwana
Life insurance, Quality of services, Socially expected quality - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie jakie rodzaje ubezpieczeń związane z funduszem inwestycyjnym nabywane są w różnych grupach społeczno-ekonomicznych ludności, a także jakie jest zadowolenie, mierzone poziomem zaspokojenia potrzeb, oraz lojalność nabywców wobec określonej usługi ubezpieczeniowej. (fragment tekstu)
The article refers to the market segmentation of the insurance services, the quality of these services and the role in creating customers loyalty of the life insurance customers. The stress has been put on kinds of life insurance connected with the investment funds, chosen in certain social - economic groups of the population. In this article, the level of satisfying the needs resulting from having a chosen life insurance has been presented and the level of customers loyalty according to the interest in buying same product again. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Foryś I., Wawrzyniak K. (2002): Skłonność gospodarstw domowych w Polsce do oszczędzania w formie ubezpieczeń życiowych i ubezpieczenia majątku. [w:] Badania statystyczne w ubezpieczeniach. Uniwersytet Szczeciński, s. 27-41.
- Garczarczyk J. (2000): Jakość usług bankowych i ubezpieczeniowych - diagnoza, determinanty, segmentacja. Wyd. AE. Poznań, s. 49-50.
- Gontarczyk K. (2002): Od satysfakcji do lojalności. "Marketing w praktyce" nr 5, s. 56-57.
- Nowotarska- Romaniak B. (1996): Marketing usług ubezpieczeniowych. PWE, Warszawa, s. 42-43, 66.
- Rodek K., Visan J. (1997): Marketing ubezpieczeń na życie. Poltext, Warszawa, s. 72-73, 332-333.
- Rudawska E. (2000): Rola jakości w kreowaniu lojalności klientów banków. [w:] Marketing usług profesjonalnych. Wyd. AE. Poznań, s. 188-199.
- Rudawska E., Kiecko R. 2000. Servqual - metoda badania jakości usług i jej praktyczne zastosowanie. "Marketing i Rynek" nr 5, s. 23-28.
- Sangowski T. (red.) (2001): Ubezpieczenia gospodarcze. Poltext, Warszawa, s. 199.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol